Sider

onsdag den 10. november 2010

Træthed



Jeggings + poncho - Sisters Point, trøje - H&M, sko - Vagabond, halskæde + matchende armbånd - Björn Borg, øreringe - købt i Berlin


Jeg er så træt for tiden, men det er jo i bund og grund min egen skyld. Jeg kan jo bare lade vær med at gå til fester, fødselsdage og andre ting og sager, men så alligevel ikke. Jeg mener, når man er inviteret til noget, og man ikke skal noget i forvejen, så siger man jo ikke bare nej. Og det er ikke fordi, jeg ikke har lyst til at feste og så videre (det vil jeg meget gerne), det er bare hårdt, og jeg bliver altid træt efter en weekend med knald på. Og så bruger jeg et par dage til at blive ikke-træt (jeg ved ikke lige, hvad jeg skal kalde det), og så starter det forfra igen weekenden efter. Men sådan er det jo. Det er vel også en del af at være ung. Og det er jo heller ikke hver måned, jeg skal meget i alle weekender. Det er det bare lige i november... Og sikkert også i december:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar