Sider

lørdag den 22. januar 2011

New stuff in action

Bukser + sko - Monki, t-shirt + clutch + halskæde + ring - H&M, armbånd - Björn Borg, hat - Wannabes

Sådan så jeg ud i går aftes i mine nye bukser, nye sko, nye clutch og nye ring. Det var en rigtig hyggelig aften med alle former for (drikke)spil:) I dag har jeg været ude på gymnasiet og øvet musical. Der er godt nok meget ventetid, når man skal have sådan et show op at køre, men det betaler sig helt sikkert i den sidste ende. Senere i dag vil jeg vise jer noget andet, jeg købte i går, og i morgen får I så resten at se. Nu vil jeg lige slappe lidt af, inden jeg skal i gang med at lave aflevering. See ya:)

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud til dig, wow kan jeg kun sige :) Jeg ville ønske, at jeg kunne kaste mig ud i dyreprints.

    http://everybodygetsrandom.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tak:)
    Og med hensyn til det med at kaste sig ud i ting, så er det bare at gøre det. Det kunne jo være, det så godt ud:)

    SvarSlet