Sider

tirsdag den 8. marts 2011

My hair is out of control





Jeans - Outfitters Nation, blazer - second hand, top + vest - H&M, hat - Wannabes, sko - Friis & co., halskæde - Björn Borg, broche - Pilgrim

Jeg ved godt mit ansigt ikke ses fra dets bedste side på det øverste billede, men udover det synes jeg, billedet blev ret fedt med håret og lyset. Skoene har I ikke set her på bloggen før, og det er sådan set ikke fordi, de er nye. Jeg har haft dem i flere år, men har kun brugt dem få gange og aldrig til hverdag. Jeg synes, de er meget sølv, hvis I forstår, hvad jeg mener. Men så tænkte jeg, at hvis nu resten af mit outfit var ret simpelt og ikke farvestrålende, ville det nok se fedt ud med sølvskoene, og det synes jeg faktisk også, at det gjorde. Nu er jeg i hvert fald ikke "bange" for, at de bliver for sølv til hverdagsbrug:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar