Sider

mandag den 22. august 2011

500




Bukser - second hand, blazer + top + halskæde - H&M, armbånd + øreringe + ringe - Spinning, sko - Shoe Biz

Sådan her har jeg så set ud i dag. Bukserne har været min mormors, og jeg har haft dem liggende i flere år, men har først fået den i brug i dag. Jeg forstår ikke hvorfor, for de er faktisk rigtig skønne. De har en super god længde til det her halvvarme (eller skulle jeg sige halvkolde), danske sommervejr og så har hvid jo været en af sommerens store farver. Nå, men det er i hvert fald ikke sidste gang, jeg har dem på. Hvis I undrer jer over titlen til dette indlæg, så kan jeg sige jer, at dette er mit indlæg nr. 500. Jeg synes, det er helt utroligt, at jeg har blogget 500 gange inden for det sidste år og ca. 3 måneder. Men når man laver noget, man kan lide, og synes er sjovt, så flyver tiden bare afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar