Sider

onsdag den 26. oktober 2011

Rulletrappe regel nr...




1: Hav aldrig gulvlang vest, cardigan eller lignende på, når du benytter en rulletrappe.

Det første billede er i hvert fald resultat der af. Min gulvlange, grå vest (som jeg havde på for anden gang) røg ned mellem to rulletrappetrin på Aarhus hovedbanegård, så jeg sad fast og måtte trække den op. Så efter kun to ganges brug måtte jeg desværre skille mig af med den. Jeg har været i studiepraktik på engelsk på Aarhus Universitet i dag og skal det samme i morgen og på fredag. Udover den forfærdelige, mega forsinkede togtur til Aarhus og hjem igen er jeg meget positiv omkring i dag. Jeg er i hvert fald blevet bekræftet i, at jeg meget gerne vil læse engelsk som hovedfag på Aarhus Universitet næste år, hvis det kan lade sig gøre:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar