Sider

mandag den 5. december 2011

Sneen faldt...


Jeans - Zara, skjorte - second hand, cardigan - Sisters Point, halskæde - købt på kræmmermarked, ringe - Spinning

nu også i lille Danmark. Det er jeg slet ikke oppe at køre over. Jeg er faktisk ret træt af det. Efter de sidste par tilsneede vintre, vi har haft i DK, har mit forhold til sne ændret sig til noget dårligt. Når man er vant til at cykle til og fra skole hver dag, og lige pludselig knap nok kan gå igennem kæmpe dynger af sne, og busserne heller ikke kører, så synes jeg ikke, det er sjovt mere. Jeg har det sådan, at sne er noget, der hører juleferien til, og resten af året skal den ikke være der. Hvad med jer, er I totalt vilde med sne, eller synes I også, det ville være dejligt med begrænsninger?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar