Sider

mandag den 14. juni 2010

London baby!






































Nu er jeg kommet hjem efter en fantastisk tur til London. Ovenover ses mine indkøb. Jeg skulle selvfølgelig have en I Love London trøje med hjem og valgte en lilla, da det er min yndlingsfarve. Den blomstrede og prikkede kjole ,synes jeg bare, var super fin (og billig). Jeg har tidligere skrevet et indlæg om kjoler og viste et billede af den anden kjole, jeg har købt, og jeg synes, det var super fedt, at jeg kunne finde den i London til ingen penge. Toppen med Audrey Hepburn på kunne jeg slet ikke stå for, så den måtte jeg eje. Jeg synes, hun er så skøn og har den fedeste stil. Blazeren, nederdelen og shortsene er fra Primark og købt for næsten ingen penge. Dejligt. Og så må jeg sige, at jeg er lidt af en sucker for sort fodtøj i alle afskygninger, hvilket også kan ses på mine skokøb. Den første halskæde er med indbygget ur, som jeg også har skrevet om her. De to andre halskæder/tørklæder var rigtig mange steder i London, og jeg synes faktisk, at de er rigtig fine. Tasken er både rummelig, men også super fed med Michael Jackson printet. Hvis jeg selv skal sige det, har jeg fået nogle super fede ting med hjem, som jeg glæder mig til at få i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar