Sider

tirsdag den 15. juni 2010

Robert Pattinson, Triceratops & Grease




Jeans - Levi's, top + halskæde - Björn Borg, cardigan - H&M, sko - Converse, øreringe - Spinning


Imens jeg holder en lille pause fra læsningen og skriveriget, synes jeg lige, at I skulle have et par billeder fra London. Det første billede er fra Madame Tussaud's, hvor jeg står sammen med skønne Robert Pattinson. Jeg havde set billede et af voksdukken af ham på nettet og synes ikke, at den lignede særlig godt, men da jeg så den rigtigt og tæt på, må jeg sige, at der var en utrolig stor lighed. Det er helt vildt, hvad man kan med lidt voks:) Det midterste billede er fra Natural History Museum, hvor jeg står ved siden af en Triceratops. Det kan godt være, at I synes, jeg er tosset, men jeg synes, den er utrolig smuk. Er det ikke fantastisk, at der har levet så flotte skabninger en gang for millioner af år siden? Det synes jeg i hvert fald, at det er. Det sidste billede er foran det teater, hvor jeg så Grease som musical. Jeg elsker musicals og teater, så det var bestemt værd at se. De sang skide godt. Nå, men arbejdet kalder, som man siger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar