Sider

onsdag den 12. maj 2010

Mucha-Lucha?

Ja, jeg tænkte, at jeg hellere måtte komme med en forklaring fra starten af. Jeg kalder mig Mucha-Lucha, da det på en måde er blevet mit internet-navn. Det startede, da jeg tilbage i 2007 oprettede en bruger på Stardoll (det hed Paperdoll Heaven dengang), der hed Mucha-Lucha. Hvis nogen kan huske det, var der en tegnefilmsserie der hed Mucha-Lucha (ved ikke om det stadig vises på tv), så det er der, jeg har det fra. Det er ikke fordi, at jeg så det, men navnet har hængt ved. Så det er sådan set historien bag navnet Mucha-Lucha:)

Jeg lægger lige et billede ind af min Medoll at the moment (Stardoll) samt et link til siden. http://www.stardoll.com/da/


(Undskyld den dårlige billedkvalitet, men blev nød til at tage billedet med mit kamera)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar