Sider

onsdag den 30. juni 2010

Jeg har et problem


Jeg har købt en del sko i denne måned, 7 par, og nu er problemet bare, at jeg ikke har noget sted at stille dem. Bunden af mit skab er allerede fyldt op til randen med sko. Så nu står de bare på mit gulv, og det er ikke så smart, så jeg tænkte på, om der er nogen, der har en ide til noget skoopbevaring af en art? Det skal lige siges, at jeg ikke har så meget plads på mit værelse, så jeg tænkte på noget højt og knapt så bredt. Okay, det bliver vist ikke så nemt igen det her.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne købe de sorte fra shoebizz af dig hvis de er str. 36 og ikke er ødelagte. Hehe ved godt du ikke er ved at sælge sko, men har selv skoene og nu er de slidte og jeg vil gerne have nogle nye, men kan ikke lige finde dem...

    mit tlf nr. er 28456041
    min mail er mbn9999@msn.com

    SvarSlet
  2. Jeg er selv rigtig glad for de sko, så har bestemt ikke i tankerne at sælge dem. Og så er de også str. 37:)

    SvarSlet