Sider

mandag den 18. april 2011

5 i Rom

 Kjole + hat - H&M, cardigan - Only, halskæde - vintage
 Haremsbukser - Dxel, top + cardigan + solbriller - H&M, taske - Fjällräven
 Nederdel + cardigan + hat - H&M, top - Pulz, halskæde - vintage, sko - Converse
 Jakke + kjole - H&M, sko - Converse, taske - Fjällräven
Jakke - H&M, bukser - Monki, hat - Zara, sko - Converse


Jeg undskylder for manglende bloggen i går, nu når jeg er kommet hjem, men havde gæster det meste af dagen, så fik det ikke lige gjort. Nå, men nu til lidt mere Rom. Sådan her så jeg ud de fem hele dage, (sådan ca.) jeg var der. Der var utroligt lækkert vejr, nok 27 - 32 grader hver dag. På 1. billede står jeg, som I måske nok kan se, foran Colosseum. På 2. billede står jeg på toppen af vulkanen Vesuv med krateret i baggrunden. På 3. billede er jeg inden på et fascistisk museum. På 4. billede står jeg i en skrifteboks, eller hvad de nu hedder, inde i den gamle Peterskirke. Og på 5. billede står jeg ude foran den nye Peterskirke. Hatten på billede 5 købte jeg i Rom. Selvom jeg havde en super god tur, er det dejligt at være hjemme i DK igen. Jeg har virkelig savnet at blogge, så det er super skønt at komme igang igen efter en uge uden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar