Sider

torsdag den 8. september 2011

Studentergøgl



Kjole + trøje + halskæde - H&M, armbånd + ringe - Spinning, sko - Monki

Det er utroligt så mange ting angående studentertiden, der foregår allerede nu. Jeg har allerede købt skoene, i dag var der opmåling af huer, og i næste uge skal jeg betale noget til studenterkørsel. Jeg synes dog stadig, der er lang tid til, at jeg bliver student og så alligevel ikke. Nå, men udover opmåling af hue har min dag stået på morgen-kørsel og skole, og nu er jeg meget træt. I dag er nok første dag, siden jeg startede i skole igen, at jeg har haft tid til at lave ingenting, efter jeg er kommet hjem fra skole. Det er dejligt, kan jeg godt hilse og sige. Og det bliver bedre endnu. Min far og jeg er "alene hjemme", så vi har bestilt pizzaer, som kommer indenfor de næste kvarter, tror jeg. Lækkert:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar