Sider

mandag den 10. oktober 2011

Camouflage



Bukser - Only, top + jakke + bælte + halskæde - H&M, sko - Converse

Sikke dog et kedeligt og gråt vejr der er i dag. Man får helt lyst til bare at blive under dynen, ikke? Jeg har været ude og køre her til morgen og sidder nu hjemme, da jeg har et aflyst modul. Jeg skal så i skole i 3. modul og så hjem igen, så I kan nok godt forstå, hvorfor jeg bare har lyst til at blive hjemme. Men det går ikke, da jeg jo har fået fravær fra første modul i dag + det fravær, jeg har fra andre dage, hvor jeg har været ude og køre. Jeg glæder mig til, at kørekortet er i hus:) Som I kan se, kunne jeg nok camouflere mig i hvilken som helst skov i dag. Jeg købte vist bukserne i sommerferien, men har ikke fået dem luftet før nu. De er egentlig virkelig behagelige at have på, og jeg har valgt at style dem casual i dag med Converse og armygrøn jakke. I må ha' en god mandag:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar