Sider

lørdag den 17. november 2012

Current faves vol. 1


Jeg er vild med denne sweater fra by Second Female, som jeg fik i denne goodiebag. Jeg er faktisk vild med sweatre generelt, bl.a. også min pink sweater fra H&M, som jeg har på her.

I love this sweater from by Second Female which I got in this goodiebag. Actually, I love sweaters in general e.g. my pink sweater from H&M, which I'm wearing here, as well.


Nogle af de øreringe jeg bruger meget for tiden. Sorte margueritter fra Georg Jensen og transparente ørestikkere fra Pilgrim.

Some of the earrings I wear a lot these days. Black daisies from Georg Jensen and transparent earrings from Pilgrim.


Jeg har haft disse støvler på en del, efter det er blevet så koldt. Bruger dem oftest sammen med korte kjoler og nederdele.

I've been wearing these boots a lot after the weather got so cold. I often pair them with short dresses and skirts.


Disse er vedblivende make-up favoritter. Hvid eyeliner fra The Body Shop og sart rosa øjenskygge fra MaxFactor.

These are some of my long lasting make-up favourites. White eyeliner from The Body Shop and soft pink eyeshadow from MaxFactor.


Jeg havde længe gerne villet prøve tørshampoo, og min søster sagde, at denne fra Matas var god. Jeg har nu prøvet den nogle gange og er ret tilfreds med den. Giver et lidt mat look.

I've wanted to try dry shampoo in a while and my sister said that this one from Matas was good. I've now tried it a couple of times and I really like it. Gives a bit of dim look.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar