Sider

mandag den 14. februar 2011

Hopla!




Nederdel - Primark, sweater - hjemmestrik, halskæde + ringe - H&M, sko - second hand


Ja, i dag har jeg fået min søster til at tage nogle outfit-billeder, og da jeg først er kommet hjem for lidt over en time siden, havde jeg taget mit kamera med over til min mormor og morfar, så jeg kunne få taget nogle billeder der. Min dejlige hjemmestrikkede sweater er røget på endnu en gang. Den er jeg altså sindsygt glad for. Strømpebukserne er nogen, min søster havde liggende ubrugt, og som jeg gerne måtte få. Jeg siger skam ikke nej til at par (gode) strømpebukser, da det altid er noget, jeg mangler og er på udgik efter. Og så mindes jeg ikke, at I har set mig i de her sko før. Det er fordi, jeg ikke har dem stående på mit værelse, men i vores bryggers. Det har været min mors, og jeg bruger dem faktisk ret tit. Nå, men så fik I jo også set noget nyt i dag:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar