Sider

torsdag den 10. februar 2011

Smykkeopbevaring





Nøj, hvor er jeg træt af at være syg. Nu har jeg lagt i sengen siden i mandags på nær det ene modul, jeg var i skole i tirsdags. Jeg regner dog stærkt med at skulle afsted i morgen. Nå, men det var egentlig ikke sygdom, det skulle handle om. Det skal nemlig handle om noget så dejligt som smykker. Mandag aften tænkte jeg, at nu når jeg alligevel bare lå i sengen og lavede ingenting, kunne jeg jo lige så godt rydde op i mine smykker. Jeg har været glad for smykker, siden jeg var helt lille. Jeg fik bl.a. min første fingerring som 5 årig. Siden dengang er min samling bare blevet større og større, og jeg var begyndt at putte mine smykker i forskellige æsker, og det var ikke rigtig til at finde rundt i. Jeg havde i forvejen det sorte smykkeskrin, smykkeginen og skoen, men fik skuffedariet (tilbage) af min søster i søndags. Jeg har selv lavet det for flere år tilbage, men har først fået det i brug nu:) Så nu har jeg lagt plastiksmykker og lignende i det og gjort mere plads til mine andre smykker i det sorte smykkeskrin. Så nu er der orden i sagerne igen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar