Sider

torsdag den 2. juni 2011

Best of Blue



I går var det jo 1. juni, hvilket vil sige, at det ikke er maj mere (obviously), hvilket betyder af min spare-måned i princippet er slut. Ikke fordi, at jeg ikke vil blive ved med at spare, men det skal ikke være sådan, at jeg overhovedet ikke må bruge penge. Derfor var det også dejligt at få brugt lidt i går. Og når jeg siger lidt, så mener jeg lidt. Jeg købte 3 ting for 110 kr. i alt. Jeg købte bl.a. en beige højtaljet maxinederdel fra Gina Tricot på tilbud til 49 kr., men den er lidt svært at tage et ordenligt billede af, så den må I vente med at se, til den kommer på. Derudover var jeg inde i en musikbutik, hvor min indre boyband-sucker viste sig, da jeg fandt cd'en på billedet. Ja, jeg har altså et eller andet med boybands, hvor de britiske Blue-drenge er blandt favoritterne (så gæt hvem jeg stemte på til Melodi Grand Prix'et). Jeg købte også en sidste ting, som jeg viser jer i morgen. I må ha' en god kristi himmelfartsdag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar