Sider

lørdag den 18. juni 2011

Farmer and His Gun

Kender I det, når man hører en sang for første gang, og man bare bliver helt vild med den? Altså så vild med den, at den forbliver en af ens yndlingssange, og at man, hver gang man hører den, får lyst til at rejse sig op og danse og synge med? Sådan har jeg det med få sange, men nu er det anden gang, at den skønne mand på billedet, Charlie Simpson, står bag en sådan sang. Den første af hans sange, som jeg har det sådan med, er sangen Never Change, som han har skrevet med sit band Fightstar, som jeg tidligere har skrevet om her. Nu er det en sang fra hans nye soloalbum, Young Pilgrim, med navnet Farmer and His Gun. Det er en helt anden genre end Fightstars musik, men jeg vil sige, at jeg har en pænt bred musiksmag, og Farmer and His Gun har virkelig vundet mit hjerte. Man kan ikke blive andet end glad, når man hører den sang:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar