Sider

søndag den 3. juli 2011

Fødselsdag ved havet



Kjole + trøje + vest + halskæde - H&M, tights - Pieces, taske - købt i Rom, sko - Vagabond, armbånd - Björn Borg, ur - London, øreringe + ringe - Spinning

Ja, det er ikke sådan, når man er i sommerhus, og internettet er knap så samarbejdsvillig. Jeg kunne ikke få det til at virke i går, men det funker heldigvis i dag. Jeg skal nok få blogget så ofte, som jeg kan få internettet til at virke, imens jeg er i sommerhus:) Billederne er fra min mosters fødselsdag, som jeg var til i fredags. Deres nybyggede sommerhus ligger praktisk talt en spytklat fra havet, så der var rig mulighed for at få taget at par billeder med havet som baggrund. Når jeg kigger kan jeg slet ikke fatte, at vejret var så dårligt, eller dårligt og dårligt, det var i hvert fald ikke specielt godt. Men både i går og i dag har vejret været helt fantastisk. I hvert fald hvor jeg befinder mig. Håber I nyder jeres sommerferie ligeså meget, som jeg gør:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar