Sider

torsdag den 28. juli 2011

Sidste gang... Måske



I dag har jeg haft min sidste arbejdsvagt, eller måske skal jeg tage en for min søster i næste uge, så det er måske ikke den sidste, men næsten. Det er dejligt. Ikke fordi jeg ikke gerne vil have pengene, men jeg har arbejdet det samme sted i 2 år og ca. 4 måneder, så jeg synes ligesom også, jeg har haft min tid der. I morgen skal jeg til min yngste kusines fødselsdag og har tænkt mig at tage nogenlunde det samme på som på billedet ovenover. Billedet er fra en en kollegas svendegilde, jeg var til i juli sidste år, og jeg har ikke haft kjolen på siden, så jeg tænkte, det var på tide at få den luftet igen. I hører nok ikke noget til mig i morgen, men jeg skal nok være tilbage lørdag med outfitbilleder. Vi ses:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar