Sider

søndag den 8. april 2012

To ud af 3




Her er to ud af de tre par øreringe, jeg købte i Prag. Det tredje par er desværre blevet væk, men man kan da håbe på, at det dukker op, selvom jeg næppe tror det. Jeg har ledt mine tasker igennem flere gange. De var ikke dyre, men jeg synes stadig, det er lidt ærgeligt. Men jeg har jo stadig disse to par. Dem med de grønne perler er købt i en markedsbod, og jeg havde dem faktisk på til påskefrokost i går. Som den store Audrey Hepburn-fan jeg er, kunne jeg ikke stå for de andre. Det er, som I nok kan se, fra hendes rolle i Breakfast at Tiffany's, som er min yndlingsfilm med hende. Nu har jeg både en top, en taske og et par øreringe med hende på, alle ting købt på rejser. Det kunne være, man skulle have et fuldt Audrey Hepburn-outfit på en dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar