Sider

mandag den 23. april 2012

White dresses



Kjolerne kan købes her, her og her.

I dag er der lige præcis en måned til, at jeg har sidste skoledag, og det fik mig til at tænke på, at jeg vist snart skal have fat i en hvid kjole. Jeg er ret vild med ovenstående kjoler. Den første er jo helt igennem fantastisk, og prisen er desværre også derefter. Den midterste kjole er jeg også ret vild med. Jeg kan rigtig godt lide, at den går lidt længere ned bagpå, og så har den sjovt nok et rødt bælte (jeg bliver jo rød student). Den nedeste kjole, synes jeg også, er rigtig fin. Jeg kan rigtig godt lide de fine blonder, og at den har det her todelte look. Nu må vi se, hvilken hvid kjole, jeg får fundet mig (hvis jeg overhovedet får fundet en!).

2 kommentarer:

  1. hvor kommer den sidste kjole fra?:)

    SvarSlet
  2. hvor er den sidste kjole fra?

    SvarSlet