Sider

lørdag den 16. oktober 2010

Efterårsferie!



Nederdel + trøje - H&M, tights - Decoy, bælte - Gina Tricot, halskæde + matchende armbånd - Björn Borg, øreringe + fingerringe - Spinning, sko - Vagabond

Så blev det endelig efterårferie, som jeg har glædet mig til den sidste uge. Jeg fik ikke blogget i går, da jeg er taget med familien i sommerhus. Men fra nu af har jeg også mulighed for at blogge, når jeg er i sommerhus. Vi har nemlig fået mobilt internet (eller hvad man nu kalder det). Nå, men I får lige et par billeder af gårsdagens outfit. Og apropros outfit, så er det ikke dem I får flest af i løbet af den næste uge, da jeg jo har begrænsede mængder af tøj, sko og smykker med i sommerhus, men I skal nok få andre indlæg. Jeg håber, alle får en god ferie:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar