Sider

lørdag den 30. oktober 2010

Nye godter

Vero Moda
Vero Moda
Gina Tricot
Gina Tricot
Glitter
Tiger
Søstrene Grenes


Det her er så hvad, jeg fik med hjem i går. Kjole og cardiganen købte jeg i Vero Moda, hvor der på nogle stativer var 2 dele for 150 kr. Billigt siger jeg bare. Skjorten er jeg bare helt skudt i. Det er lige sådan en skjorte, jeg har ledt efter. Løs i tyndt stof og så kan man jo altid bruge noget med leomønster, + farverne er rigtig fine. Den kostede 159 kr med 20 % rabat, hvilket jeg er meget tilfreds med:) Toppen (hov den har vist også leomønster) fik jeg til en 50'er på tilbud. Halskæden var sat ned fra 159 kr. til 25 kr. og armbåndet kostede en 20'er. Og så kunne jeg ikke stå for pincetten og jeg manglede også en, så 9 kr. senere var den min:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar