Sider

fredag den 1. oktober 2010

Hvorfor er det så svært...


at finde ordentlige strømpebukser? Og når jeg siger ordentlige, mener jeg nogen med en pænt høj procent bomuld i. Jeg har i hvert fald altid svært ved at finde nogen. Dem, jeg købte i Gina Tricot for nogle uger siden, var ikke særlig gode. Der er allerede små huller i. Og jeg synes aldrig, man kan finde nogle gode nogen i H&M heller ikke, og hvad gør man så? Så snakker man med sin veninde, der fortæller, at der er strømpebukser sat ned i Salling. Og hvad gør man så? Ja, man gør ikke rigtig noget, indtil ens mor ringer fra Salling og siger, at de lige har to par 80 % bomulds-strømpebukser tilbage i small/medium. Et par i sort og et par i grå. Så dem købte hun med hjem for mig. De kostede kun 50 kr. pr. par, og jeg håber virkelig, de dur til noget. Puha, det var en lang smøre om strømpebukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar