Sider

torsdag den 27. januar 2011

Beautiful nature







Da jeg kiggede ud af vinduet i morges, var der den flotteste himmel, så jeg blev simpelthen nød til at tage et billede (resultatet ses på første billede). Jeg fik helt lyst til at iklæde mig brændte farve tilsat sort. Så kom jeg til at tænke på, at der er masser af inspiration at finde i naturen. Så jeg kiggede mine billeder igennem helt til fra flere år tilbage og fandt disse billeder. Billede nummer 2 og 3 er taget fra toppen af himmelbjerget engang i 2007. Især søen på billede 3 er enormt smuk. Det ligner næsten et spejl. Billede 4 er taget ved grenen i Skagen. Jeg synes, det er lidt sjovt, at der sådan er fuglekomsammen på den sten:) Og det sidste billede er skam taget ud af mit eget vindue i 2009, hvor jeg lige har fået en flot regnbue med, hvis det kan ses. Jeg synes, regnbuer er utroligt smukke. Det er utroligt, at sådan noget kan opstå på himlen, ik? Selvom jeg slet ikke er udendørsmenneske, synes jeg alligevel, naturen er utroligt smuk og meget inspirerende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar