Sider

søndag den 9. januar 2011

Phil the brachiosaurus




Jeg har købt mine første udsalgsvarer her i weekenden. I dag har jeg købt hatten, jeg har på på billederne. Den er af mærket Wannabes og var sat ned til 108 kr., og det, synes jeg, var til at være med til. Jeg har også købt en ganske almindelig langærmet hvid trøje, da jeg skal bruge den til den musical, jeg er med i på mit gymnasium + man kan altid bruge langærmet hvid trøje. Derudover købte jeg min første dinosaur i går. Det er lidt utroligt, at når man er så vild med dinosaurer, som jeg er, at jeg så ikke havde nogle af dem. Men det har jeg nu. En rigtig fin (og ret så stor) brachiosaurus, som jeg btw har kaldt Phil. Nu tænker I nok, at jeg er skør, og det jeg vel nok egentlig også, men brachiosaurusen er en af mine yndlings dinoer, og jeg har ikke set nogen finere en den her. Så nu kan den stå og holde mig ved selskab på mit skrivebord. See ya:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar