Sider

lørdag den 29. januar 2011

Top 10: Disney-sange


Som noget nyt på bloggen har jeg tænkt mig at begynde at lave Top 10-lister engang imellem. De kan være om alt mellem himmel og jord, og da jeg tilfældigvis var i sådant et disney-humør i går, starter jeg med en Top 10 over mine yndlings disney-sange. Den ser måske ikke ud, som så mange andres måske ville have set ud, men der er flere knap så kendte disney-sange, som jeg er helt vild med. Jeg har valgt at ligge et link ind til en dansk version af sangene, da jeg er vandt til at se disney-film på dansk:)

Nr. 10

Fremmed som mig/Strangers Like Me -Tarzan

Nr. 9
Spejlbilledet/Reflection - Mulan


Nr. 8
Det er ganske vist/Beauty and the Beast - Skønheden og udyret



Nr. 7
Venner for livet/Best of Friends - Mads og Mikkel
Nr. 6

Rigtige mænd/I'll Make A Man Out of You - Mulan

Nr. 5
Jeg føler noget jeg aldrig før har følt/I Didn't Know that I Could Feel This Way - Lady og Vagabonden 2: Vaks på eventyr

Nr. 4
Jeg vil finde vej/I Can Go the Distance - Herkules

Nr. 3
Du' mit hjerteslag/You'll Be In My Heart - Tarzan
(Den er altså bedst på engelsk)

Nr. 2
Hvis jeg nu skal fra dig/If I Never Knew You - Pocahontas
Nr. 1
Kærlighed kan gro/Love Will Find A Way - Løvernes konge 2: Simbas stolthed

Ja, det var så min Top 10 yndlings disney-sange. Generelt synes jeg, at musikken til disney-film er helt fantastisk, og jeg kunne sagtens have lavet en længere liste, men det er måske også lidt i overkanten:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar