Sider

onsdag den 24. august 2011

Begivenhedsrig dag


Bukser - Monki, top - H&M, cardigan - Only, bælte - second hand, halskæde - Björn Borg, øreringe + ringe - Spinning

I dag bliver ikke en stille og rolig afslappende dag, men det er ikke en dårlig ting. Her til morgen spiste min familie og jeg fælles morgenmad, da det er min mors fødselsdag (tillykke mor!). Og så er jeg så heldig, at jeg først skal møde til andet modul, altså kl. 10.25, så lige nu har jeg dog tid til at slappe lidt af. Men efter jeg har været i skole til kl. 16, skal jeg over til min mormor, som holder min mors fødselsdag. Kl. 18.00 til 19.30 skal jeg til teori, hvor jeg direkte efter skal ned i byen og se comedy. Der var nemlig ikke blevet udsolgt, så udvalgte klasser på mit gymnasium fik sponsorerede billetter til showet i aften. Så ja, der sker lidt i dag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar