Sider

tirsdag den 2. august 2011

Nyfundne skatte



Oprydning er nu slet ikke så tosset en ting. Jeg fandt nemlig disse smykker, som jeg ikke har set i laaang tid. Halskæden med fjerene har jeg selv lavet, da jeg gik i fritidsordning og synes faktisk, den er rigtig fin. Armbåndet mangler en perle, så derfor har jeg ikke brugt det i lang tid. Halskæden med korset mangler en sten, hvilket også er grunden til, at den er røget i gemmeren. Uret går ikke mere, og det ser umiddelbart ikke ud til, at man kan skifte batteriet, men jeg tror nu alligevel, det vil se godt ud sammen med mit andet sølv armbåndsur. Sammen med smykkerne fandt jeg også mange andre sjove ting, og nu er jeg endelig færdig med hele værelset. Lækkert, siger jeg bare. I morgen står den vist bagning og andre fødselsdagsforberedelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar