Sider

mandag den 8. august 2011

I dag er det min fødselsdag...



Kjole - Vero Moda, lang halskæde - kusine Ds design, kort halskæde - vintage, armbånd + ringe - Spinning

hurra, hurra, hurra. Om lidt over en time er jeg officielt 18 år. Så er der lige pludselig mange ting, der bliver aktuelt for en. Bl.a. begynder jeg til køre-teori på mandag, og i går lå grundloven til mig i postkassen. Ja, der sker nogle ændringer, men det er også godt nok. Dagen i dag skal ellers forløbe stille og roligt. Jeg skal ned i byen og bytte en gave m.m., og så kommer min mormor og morfar + min kusine D, som er på ferie hos dem, til restekager i eftermiddag. Her til morgen fik jeg gaver af mine forældre og søstre, som jeg nok også skal vise på et tidspunkt. Og jeg har forresten nogle af mine gaver på i dag. Kan I finde dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar