Sider

tirsdag den 17. juli 2012

Beach walk



Jeans - Outfitters Nation, denimjakke - Pimkie, skjorte - Gina Tricot, bælte - second hand, solbriller - H&M, halskæde - Bjørn Borg, sko - Converse

Puha, et par hårde, men gode dage, jeg har haft, og bloggens aktivitetsniveau har også været derefter. Jeg var slet ikke hjemme i går, da jeg først var på arbejde, dernæst på besøg på mit kollegieværelse, som i øvrigt var fint, og til sidst var jeg på besøg hos min moster og onkel i deres sommerhus, hvor billederne stammer fra. I dag har jeg ligeledes været på arbejde og har dernæst været i Ikea med mere og sluttede af med aftensmad hos min mormor. Jeg er drøn træt for at være ærlig, men som sagt har det også været nogle gode dage, så det er det værd:) 

2 kommentarer:

  1. amazing outfit!love the sunglasses!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you:) I love the sunglasses too.

      Slet