Sider

mandag den 23. juli 2012

Grøn koncert


Jeg undskylder for manglende bloggen de sidste to dage, men jeg har været i sommerhus og har haft gæster, så tiden har ikke lige været til det. Og så var jeg forresten til Grøn koncert i går. Alle artister (Burhan G, Alphabeat, Rasmus Seebach, L.O.C. og Nephew) var super gode undtagen Malk de Koijn, som slet ikke er min kop te. Dog for at blive i rappens verden havde jeg glædet mig meget til at høre L.O.C., og jeg blev ikke skuffet. Han sluttede af med nummeret "Noget dumt", som, jeg  synes, er et af hans bedste numre, så hvis I ikke allerede kender det, kan I høre det ovenover. Og for at snakke om stil blandt de optrædende, render den gode Liam O'Connor efter min mening også med titlen, som mest stilfulde:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar