Sider

mandag den 2. juli 2012

The end of something unforgettable


Jeans - Sisters Point, denimjakke - Pimkie, tee - H&M, bælte - second hand, taske - købt i London, halskæde - Björn Borg, sko - Converse

Så er min studenteruge vist også det, man kalder slut. Det har været en helt uforglemmelig uge, som sluttede af med studenterkørsel i går, hvor billederne stammer fra. Ved godt de er lidt fjollede, men hey man bliver jo kun student én gang. De er forresten taget af en af mine klassekammerater, Torben, som meget gerne ville nævnes på bloggen:) I dag har jeg desværre lagt i sengen hele dagen, da jeg er blevet syg. Jeg har faktisk været forkølet hele ugen og begyndte at få ondt i halsen for et par dage siden, så var heller ikke super frisk i går og har det værre i dag, så det er ikke særlig fedt, nu når man endelig har ferie og kan slappe af. Håber det går hurtigt over. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar