Sider

mandag den 10. september 2012

Darlings, you've been on my mind




Nederdel/skirt + creepers - H&M, bluse/blouse - Vero Moda, cardigan - Only, tights - Pieces

Så bestemte jeg mig endelig om at få indviet mine nye bordeauxrøde creepers fra H&M. Jeg har egentlig længe vist, jeg ville have dem på til netop dette outfit, men af en eller anden grund blev det først i dag. Jeg blev overrasket over, hvor gode de faktisk er at gå i, så jeg glæder mig til at hoppe i dem snart igen:)

Finally I decided to wear my new bordeaux coloured creepers from H&M. I've actually known for a while that I would wear them with this exact outfit, but for some reason I have not worn them until today. I was suprised of how good they are to walk in and I'm looking forward to be wearing them again soon:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar