Sider

mandag den 17. september 2012

Purple details




Jeg fik dette fine armbånd af min yngste lillesøster den anden dag. Hun købte et armbånd til mig og et til vores anden søster, da hun var på lejrskole for et par uger siden. Som I kan se har mit armbånd lilla snore, hvorimod min anden søsters har lyserøde. Vores yngste søster kender os vist for godt:) Forresten var det meningen, at det første og sidste billede skulle vende samme vej som det midterste, men det kan jeg af en eller anden grund ikke få dem til.

I got this pretty bracelet from my youngest sister the other day. She bought a bracelet for me and one for our other sister as well when she was on a school trip a couple of weeks ago. As you can see my bracelet has purple strings, whereas my other sister's has pink strings. Our youngest sister knows us too well:) By the way the first and last picture was suppose to turn the same way as the picture in the middel, but for some reason I couldn't make them do that.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar