Sider

søndag den 2. september 2012

Long-haired Marilyn Monroe



Kjole/dress - H&M, halskæde + armbånd/necklace + bracelet - Björn Borg, sko/shoes - Graceland

Her er så mit kostume fra fredagens amerikanske temafest. Som titlen også siger, klædte jeg mig ud som Marilyn Monroe, i hvert fald så godt som jeg nu kunne uden at skulle smide penge efter det. Jeg var meget tilfreds med både hår og make-up og kunne godt finde på at kaste mig ud i noget lignende en anden god gang.

Here are the pictures of my costume from last friday where I attended a american themed party. As the title says I dressed up as Marilyn Monroe, at least as good as I could without having to pay for anything. I was very satisfied with the hair and make-up and I might do something similar another time.

2 kommentarer:

  1. Du har fanget Marilyn uhyggeligt godt: Forførende femininitet kombineret med sårbarhed og sødme. Meget smukt !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Det er jeg glad for at høre:)

      Slet