Sider

fredag den 5. oktober 2012

Digital art pt. 3










 

 
Jeg undskylder for at have været en dårlig blogger på det sidste, men det er minimalt, hvad jeg har haft af fritid. Alt min tid er gået med studiet, og det har også været fedt, men jeg savner at have tid til bl.a. at blogge og læse blogs. Jeg håber og tror, at det bare er en fase, jeg skal igennem her i forbindelse med min opstart på universitetet:) Anyways, her er sidste afdeling af mit såkaldte "digital art".
 
I apologize for being a bad blogger lately, but I have not had a lot of spare time. I've focused on my education and that has been great, but I miss having time to blog and read blogs. I believe that it is just a phase I'm going through in connection to my beginning at the university:) Anyways, here's the last part of my so-called "digital art".



Ingen kommentarer:

Send en kommentar