Sider

fredag den 26. oktober 2012

White pearls




Jeans - Cheap Monday, blazer + skjorte/shirt + creepers - H&M, halskæde/necklace - vintage

Jeg er ked af, at der ikke var været fantastisk mange opdateringer på bloggen her i oktober, men jeg har bare haft meget at se til. Outfittet er fra i går, hvor jeg ud over at være på universitet var ude at shoppe lidt med min veninde, A-M, som har boet hos mig de sidste par dage. Jeg købte ikke så meget, men det jeg købte, viser jeg de kommende dage. God weekend:)

I'm sorry that I haven't been opdating the blog very much in October, but I've been pretty busy. The outfit is from yesterday where I was out shopping a bit, after I'd been to the university, with my friend, A-M, who has stayed with me the last couple of days. I didn't buy much, but I will show you the things I did buy in the next couple of days. Have a nice weekend:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar