Sider

mandag den 15. oktober 2012

Enjoying the holiday




Inspirerende billeder fra JAK & JIL/inspiring pictures from JAK & JIL

Hey guys:) Som titlen på indlægget siger, så nyder jeg min ferie, og det har jeg gjort i sommerhus, hvor internet er en by i Rusland:) Har derfor ikke fået blogget de sidste par dage, og jeg skal i sommerhus igen senere på ugen, så der kommer endnu et par stille dage her på bloggen. Håber I nyder jeres ferie (hvis I altså har ferie) lige så meget, som jeg gør.

Hey guys:) As the title of the post says I'm enjoying the holiday. I've been enjoying it in summer-house where internet is a city in Russia:) That's why I haven't blogged the last couple of days and I'm going back later this week which means another couple of silent days will appear at the blog. Hope you're enjoying the holiday (if you have any) as much as I am.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar