Sider

lørdag den 20. oktober 2012

Scented nail polish


Så er jeg tilbage fra sommerhus igen og derfor også tilbage på bloggen. Jeg vil lige fortælle jer om den her neglelak, jeg købte i tirsdags. Den var sat ned til en 10'er i Føtex, og jeg syntes, farven var rigtig fin, så den købte jeg uden at læse, hvad der stod på flasken. Da jeg så kom hjem, fik jeg øje på det røde klistermærke, hvor der står "scented when dry" og tænkte, at det måtte betyde, at neglelakken dufter, når den er tør. Og det gjorde den og gør det faktisk stadig lidt. Den dufter lidt frugtagtigt, hvilket passer godt med, at den hedder "Mad About Mango". Er der nogle af jer, der har hørt om duftende neglelakke før?

Now I'm back from the summer-house and therefore back to blogging. I want to tell you about this nail polish that I bought last tuesday. It was on sale for 10 dkk at Føtex and I liked the colour, so I bought it without really reading what the bottle said. When I came home I discovered the red sticker that says 'scented when dry' and thought that the nail polish must smell when it's dry. And it did and actually still does a bit. It's kind of a fruity scent which explains the titled of the nail polish very well (it is called 'Mad About Mango'). Have any of you heard of scented nail polishes before?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar