Sider

mandag den 13. december 2010

Gensplejsning



Jeggings - Sisters Point, vest - Fransa, trøje + ringe + lang halskæde - H&M, halskæde m. kvindetegn - vintage

Det er ved at være halv lang tid siden, at jeg har lavet et outfit-indlæg, men jeg har simpelthen ikke haft tid til at tage nogle billeder af mine outfits, men det har jeg så nu:) I dag har jeg haft en lang dag, helt til kl. 4. Jeg sluttede af med 2 moduler biologi, hvor vi lavede et gensplejsningsforsøg, hvilket var ret spændende og ret indviklet. Efter skole var jeg lige et hurtigt smut forbi min mormor og morfar, og så var jeg på arbejde for sidste gang i år, men nu er det her år jo også snart omme. Jeg har lige lavet en powerpoint til en tale, en klassekammerat og jeg skal holde i engelsk i morgen, og nu skal jeg til at lavet resten af mine lektier. Vi ses i morgen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar