Sider

tirsdag den 14. december 2010

Moderne mormor



Nederdel - Sparkz, top - H&M, cardigan - Vero Moda, tights - Gina Tricot, halskæde - vintage, øreringe - ukendt, armbånd - Björn Borg


Da min mor så mig i morges, sagde hun: Du ligner en moderne mormor, og jeg svarede: okay (sagt på en bestemt måde, som ligesom er blevet mit faste svar, når min familie kritiserer/kommenterer mit tøj). Jeg er nemlig fuldstændig ligeglad med, hvad andre siger om mit tøj, det får mig ikke til at gå i noget andet. Bare fordi de selv klæder sig plain, behøver jeg jo ikke gøre det:)

2 kommentarer:

  1. NØNØNØ!!!:D
    Du kan bare bestille en PLAIN burger på Mcdonalds!!:D
    Ahahaha!

    Kh den lille pige inde ved siden af!!!;D

    Ps. Mor havde altså ret;D

    SvarSlet
  2. Nu skal du ikke komme for godt i gang, lille pige inde ved siden af. Du er faktisk en af dem, der klæder sig ret plain, men det siger jeg jo heller, at der er noget i vejen med:)

    SvarSlet