Sider

lørdag den 4. december 2010

Prom night





Kjole - H&M, kappe - vintage, sko - Deichmann, halskæde + matchende armbånd - Björn Borg, øreringe - lånt af mor


Sådan så jeg ud i går aftes, da jeg var til galla. Kjolen er som sagt fra H&M og kostede kun 249 kr. Man kan også tage stopperne af, eller faktisk var de af, jeg tog dem bare på, da jeg hader, når man er bange for, at ens kjole ryger ned, og man så skal gå og hive op i den. Det ser altså ik' pænt ud. Kappen har min mormor syet til sig selv engang for lang tid siden, og jeg synes lige, at den giver et sidste galla-pift. A-m var ikke til rådighed mht. håropsætning, så dette måtte jeg klare selv og synes egentlig også, at det blev meget godt. Her kl. 13 skal jeg på arbejde, og når jeg så kommer hjem, skal jeg "lege" med min lørdagsgave, som jeg vil vise jer senere. Vi ses:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar