Sider

fredag den 24. december 2010

Glædelig jul!




Så blev det sgu' 24. december, den bedste dag på året efter mit hoved. Jeg vil lige vise jer, hvad jeg fik i adventsgave i dag (hvis I tænker, at det er mærkeligt, at jeg får en adventsgave i dag, så kig her). Jeg fik bogen Vild med dans skrevet af Soffie & Jesper Dalsgaard. Jeg har danset, siden jeg var lille, og har prøvet mange forskellige stilarter, men min favorit har nu altid været standard/latin (eller ballroom) dans. Jeg savner det rigtig meget og kunne virkelig godt tænke mig at starte til det igen. Problemet er bare, at jeg mangler en partner. Nå, men indtil videre kan jeg nu øve mig herhjemme. Hjemme hos mig har vi også en nisse, som er så sød at lægge en gave under juletræet juleaftensmorgen. I min gave var der filmen, My Fair Lady, med Audrey Hepburn, som jeg er helt vild med. Jeg har aldrig sæt den før, så det glæder jeg mig til. Nu vil jeg egentlig bare ønske alle en rigtig glædelig jul, men det kan være, at jeg lige tjekker ind senere med en outfit-post.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar