Sider

tirsdag den 21. december 2010

Merry Christmas, Happy Holidays



Shorts - Primark, skjorte - Gina Tricot, vest + leggings - H&M, støvler - Koi Couture (købt i London), taske - ukendt (købt i London)


Juhuu, nu har jeg endelig ferie, og hvor er det dog skønt. Vi havde juleafslutning på skolen i dag, hvor min klasse spillede pakkespil. Jeg vandt en mazarintærte og en juleklokke pin. Derefter var der en masse underholdning, hovedsageligt musik. Efter det var jeg lige nede i byen og købe en sidste julegave. Her kl. 14 skal jeg til personalemøde, og derefter skal jeg være sammen med A-m. Det glæder jeg mig vildt meget til, da det bare er 100 år siden, vi har været sammen. Med hensyn til titlen på indlægget, så er det navnet på en af mine yndlings julesange med 'N Sync. Ja ja, jeg ved det godt, men jeg er altså sucker for 90'er boybands:p I må hygge jer:)

4 kommentarer:

  1. Din skjorte ser rigtig fin ud! :-)
    /Emma
    www.emmoemmo.com

    SvarSlet
  2. sikke en fin blog du har her! vil meget gerne linke til dig - hvis du altså vil linke til mig?
    du kan jo lige kigge forbi:-)
    http://fashionmanifest.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. hov - tror ikke helt jeg fik linket rigtigt, haha.
    her er den ihvertfald:-)
    http://nuancerafguld.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Det lyder skønt, men lige nu linker jeg godt nok kun til de blogs, jeg læser fast, men der er efterhånden så mange, at det nok ville være smart at lave den om til en blogroll:) Tror lige jeg smider et indlæg ind om en blogroll, og så skal jeg nok linke tilbage:)

    SvarSlet