Sider

søndag den 28. november 2010

Pimp my computer





Nu er det jo 1. søndag i advent i dag, og min ældste lillesøster og jeg får adventsgaver (eller weekendgaver. Vi får nemlig en mindre gave lørdag og en større gave søndag), mens min yngste lillesøster får pakkekalender med en gave hver dag, og derfor synes vores mor, at min ældste lillesøster og jeg skal vente med af få en gave til den 1. december, så vi får vores første gave sammen med vores yngste lillesøster, men i dag fik vi alle 3 en gave, da min kusine og fætter, som var på besøg, også skulle have adventsgaver i dag. Okay, det var ret indviklet, men jeg håber I fik fat i pointen. Nå, men min ældste lillesøster og jeg fik altså et USB-juletræ, som lyser i forskellige farver, som I kan se på billederne. Computeren skal også mærke - Det er jul..., som der står på kassen. Jeg synes, det er en rigtig sjov ide, og så er det også lidt hyggeligt med "lys i juletræet", når man laver lektier:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar