Sider

lørdag den 13. november 2010

Sko gange 2

Deichmann
Deichmann
H&M
H&M
Lip Smacker


Det blev til shopping i dag. Lækkert! Jeg fandt en kjole til galla, som jeg skal til i december, men den må I vente med at se. Jeg kan sige så meget, at den er fra H&M, så den var heldigvis ikke så dyr. Og så skulle jeg jo bruge et på sko til kjolen, så jeg tog i Deichmann og fandt de sorte stiletter på øverste billede. De er meget enkle og kan bruges til alt, og så var de billige. De kostede nemlig kun 249 kr. Men så var det jo lige, at jeg kom til at se, at der var 50 % på de turkis-grønne. Så de kostede kun 100 kr., og det kunne jeg ikke lade gå forbi min næse. Jeg har bestemt mig for at tage dem på i aften, når jeg skal til 18 års. Derfor købte jeg øreringene (til 20 kr.), som passer til skoene. Og ja, jeg ved, at det ikke er sommer, men solbrillerne var sat ned til 10 kr., og jeg synes, de var rigtig fine, så de kom også med hjem. Jeg har længe manglet en læbepomade stick, hvis man kan kalde det det, og min søster havde snakket om den her m. Fanta Strawberry smag/duft og nogle andre bl.a. med cola og bubblegum, så sådan en købte jeg og den smager/dufter rigtig godt. Udover disse ting jeg købte til mig selv, købte jeg også 2 julegaver. Nå, men vi ses i morgen. Så får I nogle billeder af aftenens outfit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar