Sider

mandag den 8. november 2010

White suit



Jeans - Ichi, skjorte + slips - second hand, vest + ringe - H&M, armbånd - ukendt, øreringe - Spinning, sko - Marco Tozzi


Jeg hoppede i endnu en variation af college-looket, som min far kalder det, i dag. Jeg tænkte, at det kunne være meget fedt med et all white look (eller næsten all white), og jeg synes faktisk også, at det fungerer ret godt. Det har været en lang dag i dag med 4 moduler, og så skulle jeg egentlig have været på arbejde nu, men jeg har på en eller anden måde slået mit højre håndled, og det gør ondt bare at skrive, og med det arbejde jeg har, gør det det bestemt ikke bedre, fandt jeg ud af i lørdags. Så nu sidder jeg med noget matematik, da jeg skal have matematikprøve i morgen. Vi ses:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar