Sider

mandag den 1. november 2010

I laksens tegn



Nederdel - Only, t-shirt - Sisters Point, cardigan + lang halskæde - H&M, leggings - Decoy, halskæde + matchende armbånd - Björn Borg, øreringe - Spinning, støvler - Reveal (købt i London)


Dagen i dag har outfit mæssigt stået i laksens tegn. Leggingsne (ved ikke om det hedder det) er nogle min søster vandt som sidegevinst til noget bingo, hende og vores mor var til i går, og hun ville ikke have dem, så jeg købte dem af hende for en 20'er. Og at de lige var laksefarvede, passede mig perfekt, da jeg allerede havde bestemt mig for at tage denne nederdel på. For at mine ben ikke synede for laksefarvede, tog jeg mine lange støvler på, som jeg købte i London i sommers. Det var faktisk første gang, jeg havde dem på, hvilket faktisk er lidt for dårligt. Men jeg er glad for, at jeg nu har fået dem indviet, og man går faktisk rigtig godt i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar